پاورپوینت تکنیکهای تبلیغات برای توسعه گردشگری
پاورپوینت تکنیکهای تبلیغات برای توسعه گردشگری دارای 122 اسلاید با ظاهری زیبا ، متفاوت ، مفید، مختصر و قابل ویرایش می باشد.
مشخصات فایل
تعداد صفحات | 122 |
حجم | 11254 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | ppt |
دسته بندی | پاورپوینت معماری و شهرسازی |
توضیحات کامل
فهرست مطالب :
بازاریابی گردشگری
ترویج PROMOTION
انواع تبلیغات
انواع پیامها
ده فرمان تبلیغات
توجه را جلب کنید
شفافیت ظاهری
تمرکز بر نکات اصلی و مهم
قابل درک و معتبر باشد
احساسات مثبت
وحدت سبک
تداوم سبک
هم خوانی با دنیای مشتری
مزیت متفاوت
برتری تصاویر و عوامل تجسمی نسبت به کلمات
ده اشتباه بزرگ تبلیغات
تحقیق
منطق
عادی و معمولی شدن
خود برتر بینی (خود مهمی)
انسان گریزی
بی اعتقادی
غرق شدن در آمار و فراموشی آثار
مداخله و مزاحمت
ناسازگاری
زدوبند و خلافکاری
منبع
قسمتی از متن :
ترویج PROMOTION
نچه باعث ارتباط با بازار و تبلیغ ، فروش ، انگیزه سازی و آوازه سازی میشود را ترویج مینامند. امروز کلیه عناصر و عوامل ترویج را در قالب «ارتباطات یکپارچه بازاریابی INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION» مورد توجه قرار میدهند که در واقع انسجام و پیوند همه عوامل و عناصر ترویجی فوق برای نتیجه گیری بهتر یعنی تأثیر بیشتر و تغییر بهتر رفتار مخاطبان است.
انواع تبلیغات
تبلیغات آگاهکننده
تبلیغاتی است برای اطلاع رسانی و آگاه ساختن مشتریان و خریداران در مورد محصول جدید یا ترکیبات تازه ، جهت ساختن و ایجاد تقاضای اولیه
مناسب برای دوره معرفی منحنی کالا
تبلیغات ترغیب کننده
تبلیغاتی است برای ترغیب مشتریان و خریداران در مورد بهترین کیفیت و قیمت کالاها جهت تقاضاهای انتخابی
مناسب برای دوره رشد منحنی عمر کالا
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود